השר עמיחי אליהו: "לא ניתן לממשלה לפעול בצורה הזו"

אייל ראובן No Comments on השר עמיחי אליהו: "לא ניתן לממשלה לפעול בצורה הזו"

שר המורשת הרב עמיחי אליהו לגדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "לא נבחרנו לממשלה כדי לממש מדיניות שמאל, אנחנו מוחים על זה ולא ניתן לממשלה להמשיך לפעול בצורה הזו. לא יכול להיות שמגלים הכלה כלפי חאן אל אחמר, אבל כלפי יהודים שרכשו את הקרקע, אין הכלה" | האזינו

צילום: משה ביטון
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המורשת הרב עמיחי אליהו בריאיון לאיתי גדסי וליענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע". "גם כשעם ישראל יצאו ממצרים, הם התלוננו שמאז שמשה הגיע להציל אותם הורע לעם. שלוחצים על קיני הטרור, זו התוצאה, זה כמו שלהוציא מוגלה זה כואב. עד שנגדע לטרור את הידיים".

"ראינו רוצח בן מוות בן 13 יורה ביהודים, זו לא הפעם הראשונה שהוא מחזיק נשק, ראו את זה. בשביל זה באנו לגדוע להם את החלום" הוסיף השר. "יש פה ביצה מלאה במחלות שפשוט צריך לייבש אותה. המחבל הזה נכנס במסגרת חוק איחוד משפחות, לכן צריך לשנות את המערכת המשפטית שאפשרה את זה".

"אנחנו בדרך הנכונה, אנחנו עושים דברים חסרי תקדים במזרח ירושלים. אנחנו לא חסים עליהם, זה יכאב להם, עד שהם יבינו שלא כדאי לפגוע במדינת ישראל" אמר השר.

"פינוי הכרם זו חרפה שאין כדוגמתה, לא נבחרנו לממשלה כדי לממש מדיניות שמאל, אנחנו מוחים על זה ולא ניתן לממשלה להמשיך לפעול בצורה הזו. לא יכול להיות שמגלים הכלה כלפי חאן אל אחמר, אבל כלפי יהודים שרכשו את הקרקע, אין הכלה. לא נסכים לזה, לא תהיה פה איפה ואיפה, אין אנשים סוג א' ואנשים סוג ת'".

האזינו ריאיון:

 



0 תגובות